4 grudnia 2016

WINTER STYLE

Zapraszam Was w zimowo, kolorową podróż. Post ten będzie dla mnie szczególny, ponieważ zgłaszam go do konkursu na stronie zblogowani.pl. Motywem przewodnim jest Winter Style a nagrodą główną jest cudowna perełka-aparat Olympus Pen E-PL8.


Pasja do fotografii i prowadzenia bloga pojawiła się już w gimnazjum. Pamiętam swoje pierwsze "sesje zdjęciowe" o ile to tak można było nazwać hehe. Odkąd dostałam swój pierwszy cyfrowy aparat nie rozstawałam się z nim na krok i robiłam zdjęcia wszystkiemu i wszystkim. I tak to się u mnie zaczęło. Pasja do fotografii. Zawsze przed obiektywem czułam się pewniejsza siebie a pozowanie przed nim sprawiało mi wiele radości, uśmiech nie schodził z twarzy. Wiedziałam, że to będzie to co będę robić teraz jak i w przyszłości. I nie myliłam się...


Nadszedł koniec etapu gimnazjum, który zakończyłam z czerwonym paskiem na świadectwie a w nagrodę od rodziców dostałam swoją pierwszą...LUSTRZANKĘ!! Oj radości było co nie miara. Cieszyłam się, że będę mieć w końcu no wiecie taki profesjonalny aparat. I wtedy zaczęło się na całego..zdjęcia, zdjęcia i jeszcze raz zdjęcia. Nie mogłam się nacieszyć wspaniałym aparatem, który od zawsze był moim marzeniem, a ono się spełniło!! Pamiętam, że miałam założonego bloga, ale wtedy nie brałam tego jeszcze na poważnie i raczej rzadko coś na nim dodawałam. 


Odkąd poszłam na studia blog stał się już moją codziennością. Zaangażowałam się w to na tyle, że staram się pojawiać z nowościami, choć raz w tygodniu, ale wiadomo, że czasami jest to nierealne przez brak czasu. Jednak całym sercem pielęgnuję swoją pasję, która pozwala mi się raz na jakiś czas oderwać od rzeczywistości. Przez czas, w którym trwa sesja czuję się jakbym była w innym świecie a pozując czuję się nadal jak to małe dziecko z gimnazjum, które dostało swój pierwszy aparat. Wiem, że moje zdjęcia nie są profesjonalne, a fotograf...a fotograf to mój ukochany chłopak, który już od ponad 5 lat wspiera mnie w tej pasji i gdy tylko ma czas idzie ze mną i mnie fotografuję. I jak widzicie ja-modelka amatorka, mój chłopak- fotograf amator, zdjęcia-amatorstwo. Jednak to, że ma pasja to czyste amatorstwo nie jest najważniejsze. Najważniejsze jest to, że potrafię się tym bawić, cieszyć jak małe dziecko i czerpać z tego tyle frajdy ile się da. 


Pierwszoplanowe są dla mnie jednak emocje, które chcę przekazać moim czytelnikom a treść zawarta w każdym poście jest przemyślana a każde słowo płynie prosto z serducha i wiem, że to jest to co chcę robić nawet jeśli do końca życia byłoby to amatorstwo...dla mnie jest to pasja, która siedzi gdzieś w środku mnie i dzięki której mogę cofnąć się do czasów dzieciństwa, gdzie ubiór czy wygląd nie miał znaczenia a jedynie radość miała wartość priorytetową. Dlatego właśnie tymi zdjęciami chcę zawalczyć o wygraną, bo wiem, że jeśli wygram nagrodę główną-Olympus Pen E-PL8 to dzięki niemu swoje wspomnienia uczynię jeszcze bardziej piękniejszymi i wartościowymi. 































Zapraszam i Was do wzięcia udziału w konkursie, już mało czasu zostało, bo konkurs do jutra, więcej informacji tutaj:


zBLOGowani.pl

Pozdrawiam
Zarzi

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz